Tjollahopp

Det var ett tag sedan, livet har nu återgått till det normala. Lägenheten är i princip helt klar, lite tavlor som ska upp bara.

Har jag sagt att jag älskar min lägenhet? Om inte eller om så säger jag det igen. Jag älskar min lägenhet.

Jaja nog om min lägenhet. Som sagt livet rullar på igen, idag började skolan. Vi är en liten klass bara 7 pers, fast det kan nog bli rätt bra, man kommer ju lära känna varandra väl. Så det blir nog bra.

På tal om något helt annat så var jag precis ute och sprang, i parken. Shit vad dålig kondis jag har, å ändå har jag gått på afro men ack nej det har inte hjälpt. Jag har inte råd att ordna något träningskort just nu så det blir "parkspring" för mig de kommande månaderna. Men det är ju rätt gött eftersom det bara blir varmare.

Jag har inget mer att skriva för tillfället men hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Börje

Ja vi får ta våra käppar o Go.

fan har inte hunnit ringa dig ännu, neighbour!

2009-01-23 @ 16:28:57
Postat av: Evelina

Men snart kommer du upp och då ska vi styra upp utgång!! Tjejligan!! Kram

2009-01-24 @ 23:50:37
URL: http://livetsomevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0