Bra dag idag!

Idag har jag haft en helt fantastiskt bra dag. Allt går som jag vill. I morse satt jag inne på HM's shop och dreglade. Hemskt fina grejer. Men jag har inga pengar till sånt nu. Jag lever för första gången i mitt liv enbart på csn, vilket jag aldrig gjort. Hur klarar man sig? Eller jo, det är  klart man klarar sig men man kan ju inte direkt unna sig något. Så shoppingen blev det inget med tills min förra chef ringer och säger att jag fått pass varannan helg då en annan har slutat. Ahhhh nu ska jag shoppa och så klart spara.

4 timmar senare så ringer det igen, den här gången är det Soc, de vill utreda mig. Utreda mig för att bli kontaktperson. Ahhhh detta ska verkligen bli spännande.

Visst det kan kanske bli mycket framöver med jobb, skola och kontaktperson men jag är helt enkelt en människa som behöver ha saker att göra hela tiden. Så ni kommer nog se mindre av mig framför datorn mina vänner. Vilket jag är oerhört glad över, spenderar alldeles för mycket tid vid datorn. Nu ska jag ta och skriva det sista på min uppgift som ska vara inne om 5 timmar.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0