Give me a sign.

Sitter här framför min bästa vän. Datorn. Framförallt för att det är här musiken finns. (King). Sist men inte minst msn.

Jag kanske skulle ta och uppdatera er lite igen. Lite sug efter bloggen verkar det finnas trots allt. Jag kan nu meddela er att lägenheten i Malmö är min. Bara min. Från 1 januari. Och jag har redan börjat planera inredningen. Först och främst ska det målas, min händiga och kreativa sida ska få blomstra. Funderar på en alldeles egen Buddha i sovalkoven. Kanske inte min alldeles egna men på mitt sätt. Nu vill jag gärna ha tips på vilken färg sovalkoven ska ha. Gärna något färgstarkt men med lite myskänsla. Tips?

Kommentarer
Postat av: Anna

Mörkröd!!

2008-11-20 @ 21:05:58
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Postat av: Anna

..eller kanske någon form av orange!

2008-11-20 @ 21:06:20
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0