Gäsp.

I natt har jag sovit dåligt. För det första låg jag och grubblade på lägenheterna i Malmö. Jag gick tills sängs vid 01.00 och sen grubblades det i en timma. Så somnade jag eller ja ni vet sådär man rycker till. Precis när man håller på att somna. Mitt ryck var värre än vanligt och jag blev helt plötsligt super pigg. Jaha klockan stod på 02.34 när jag bestämde mig för att sätta på datorn. I samband med att jag satte på datorn så satte även min granne på sin "shake that ass"-musik. Jag hör dörrar öppnas i korridoren, jag hör opera spelas och så klart "shake that ass". Inser efter en stund att jag faktiskt är trött. Stänger av datorn. Lägger mig i sängen. Och glor rakt upp i taket. "Shake that ass you mothafucker", "Fuck you", "hands in tha air", "fuck you bitch", "word up". Jag måste ha somnat runt 04.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0