Fy Lina

Du har verkligen övergivit din blogg. Senast igår så påpekade en god vän till mig att jag inte skrivit så mycket den senaste tiden. Fy på dig Lina.

Helt ärligt har jag tappat suget. Jag har inget behov av min blogg, inte just nu i alla fall.

Men ni där ute som läser den, för er enbart er skull så ska jag skriva några rader om vad som händer i mitt liv just nu.

Jag har fått två lägenheter i Malmö och måste därför göra ett val mellan dessa. Jag har lite svårigheter att sätta mig ner å plugga. Ingen lust. Jag ska jobba ganska mycket framöver, vilket inte direkt gynnar min skolgång. Men jag är girig. Jag har helt tappat min träning. Jag har blivit beroende av spelsidan King (akta er!).

Förhoppningsvis så är saker och ting det normala igen. Vad nu det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0