Promenikki

Anna och Nikki följde med mig när jag skulle hem till Smulan och titta på lite grejer som hon ville göra sig av med. Anna träffade nämligen Smulan igår som då berättade att hon ville bli av med en massa grejer för hon skulle flytta. Så Anna panna tänkte på mig. det gjorde hon helt rätt eftersom mitt lilla rum ekar av tomhet. I alla fall så blev det en lite promenad med Nikki också. Nikki är full av bus, ja till och med så full av bus att hon hoppade rakt ner i en buske med nosen före.

image162

Kommentarer
Postat av: Anna

Naww lile snooos!

2008-05-19 @ 22:45:20
Postat av: Bobbo

Hujedamig vilken söt hund! Var kan man köpa saj en sån?

2008-05-19 @ 23:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0