Personalansvarig

-Lina har du ätiti?
-Ja, det har jag.

-Har du ätiti lunch?
-Ja, det har jag.

-Har du mat med dig?
-Ja, det har jag.

-Tänkte nämligen och köpa pizza. J ger mig en "vill du ha-blick"
-Nej, jag har en sallad med mig, jag ska nämligen försöka äta lite nyttigt nu.

-Hade det inte varit gott?
-Du försöker få mig att äta onyttigt! Nej jag vill inte ha, det är farligt att jobba här, du kommer med en massa onyttigheter och sen finns det tonvis med godis här. Sluta nu!

-Hahahahaha

J har kommit med McD-mat och Max mat några gånger. Sopm ni också vet så har vi väldigt mycket godis på jobbet också.

-Hahahaha, Lina den här får du av mig. J lägger extremt beroendeframkallande godis framför mig och går.

E godis som jag snabbt stoppar i munnen och sen vänder jag mig till min kollega och säger;
- Säg inte till J att jag åt den.

Är det egentligen inte meningen att den personalansvarige ska främja sin personals hälsa?

Kommentarer
Postat av: Anna

Sallad smakar bajs!

2008-05-14 @ 15:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0