Lite på lyret

Idag har har jag firat min efterlängtade födelsedag... okej inte den mest efterlängtade dagen i mitt liv men en ganska så rolig dag. Kära Anna Panna ringde och sjöng för mig i morse... trött och allmänt otrevlig som jag är på morgonkvisten men Anna Panna livade upp det. Hon och Nikki kom och käkade lite frulle och efter en stund kom mamma, I och Kusin J. Presenter hade dom mig sig, tur var det :) Så jag fick svarta vinglas, kaffekoppar, kuddar, blommor och en deo av Anna Panna :P och CHOKLAD fick ja med. Sen var jag och Kusin A och tränade lite på IKSU. Av henne fick jag fin champagne, Moet Chandon. Vem som ska skåla mig med återstår att se...

Efter träningen bar det av i Lillans nya bil... mot den underbara Chokladmoussetårtan... gissa om jag krängde. Presenter fick jag där med, pengar och presentkort på en slipning. Ja slipning av hyn min. Gissa om jag blev lycklig... detta är något jag lääääänge velat göra men aldrig tagit mig i kragen. Nu blir det av! Efter detta begav jag, mamma och I till den grekiska restaurangen och åt gooo mat. Drack även lite vin som smakade precis så som det ska göra!? Mamma är fast besluten att hitta en kille åt mig... så kvällen bestod i att kolla in killar till mig.... suck! Jag behöver ingen jävla kille... det är det sista jag behöver nu. Så nu är jag 24 och skulle egentligen sitta med rappande unge, man och villa. Ack vad livet kan se annorlunda ut... men jag trivs.

Sov sött!


371479-136 371479-135
371479-134 371479-133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0