Jahao

Då var man på jobbet igen. Söndagar är den absolut lugnaste dagen att jobba på. Så här händer inte speciellt mycket. Det här är mitt sista pass innan jag åker hem till Lund, iofs så brukar alltid någon bli sjuk eller så vill nog ta ledigt så förmodligen är detta inte det sista passet. Men det är i alla fall mitt sista schemalagda pass. Nu är det bara 2½ vecka kvar tills jag kommer hem till Skånelandet igen. Jag är splittrad, jag vet varken det ena eller det andra. Vill jag hem eller vill jag stanna? Jag har inga alternativ att välja mellan, jag har nämligen redan skrivit på mitt anställningsbevis och jag har bokat mig en tågbiljett hem. Så beslutet togs redan för tre månader sen.

Nu är det time för maud (som man säger i Skåne). Idag blir det en Ica's snabbmat. Pasta med lax. Den är faktiskt  god.

Kommentarer
Postat av: Anna

Den brukar jag också äta, den är fin!

2008-05-18 @ 19:45:55
Postat av: Soledad

yeeeees du kan inte ändra dej hahaha

2008-05-19 @ 06:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0