Inga barn här inte?

Jag gillar att åka tåg, det är ganska behagligt. Jag sätter i mina hörlurar och sen tittar jag ut genom fönstret och drömmer mig bort. MEN helt plötsligt är det en unge som skriker, vrålar och snorar och springer fram och tillbaka i tåget. Därför väljer jag alltid att sitta på den tysta avdelning. MEN återigen kommer det en hel familj med fem ungar som alla, skriker, vrålar, snorar och springer fram och tillbaka. Ursäkta? Är inte detta en tyst avdelning? Nej den tar vi bort när vi säljer vår sista minuten - biljetter. Och om då är så att jag bokat en biljett tre månader innan och önskat att få sitta på den tysta avdelningen... vad händer med mig då? Önskat är kruxet... Jag anklagar verkligen inte familjerna eller barnen för som sagt det är inte lätt eller deras fel utan istället lägger jag HELA skulden på SJ. Så nu när jag bokade min biljett ner till Skånelandet så önskade jag att få sitta med djuren. Det är inte lika stor risk att en barnfamilj sätts tillsammans med djuren... för det går nämligen inte att flytta på djuren :P Så nu hoppas jag att jag kan få drömma mig bort i sisådär 16 timmar.

image163

Kommentarer
Postat av: Soledad

haha med djuren..du e för söt!!=)

2008-05-21 @ 20:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0