Helgens nytta

Bestod i att supa ner sig. I lördags var vi hos Anna panna och Änders, spelade spel och drack och drack och drack. Nej det blev inte så farligt faktiskt. Jag tror vi skötte oss fint. Sedan begav vi oss till Rex... där skötte sig människorna lite mindre fint. Alla var som tokigt galna och för att ta sig in och ut krävdes ett stort stycke tålamod. Tålamodet försvann och vi begav oss till Max istället. Anledningen till hysterin på Rex var paret Schulman. Katrin dj:a och Alex minglade. Och på grund av att Alex minglade så gjorde även ett 20-tal killar det också. Förstår ni trängseln? Jag fick i alla fall en bild som är tagen med Alex alldeles egna mobilkamera...


image148


Igår (söndag) vaknade jag av jobbig värme... eller vakna och vakna. Jag kunde inte riktigt sova. Ett extremt sug efter Pizza kom och jag begav mig till Anna Panna och Änders för att kränga en stor Kebabpizza. Därefter åt jag 8 kanalbullar. Nu är det slut på krängandet, nu får jag helt enkelt lägga av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0