Förvirringen

Igår var jag helvimsig. Jag glömde totalt bort och stämpla ur när jag gick från jobbet igårkväll. Kommer hem till korridoren och stoppar nyckeln i dörren, tittar upp och mitt framför mig står det 112. Ja, Linas granne (kommer tyvärr inte ihåg vad han heter) ring 112 för en viss Lina är påväg och bryta sig in i ditt rum. Ja, jag stoppade nyckeln i helt fel lås, jag bor nämligen på 111. Rädd blev jag och kallade mig själv; jävla idiotjävel, är du helt störd i huvudet? Hoppas inte grannen hörde det, för då måste han verkligen undra vad fan det är för miffo som flyttat in. När chocken lagt sig sågår jag och lägger mig. Men så i morse när jag gick upp så smäller det i dörren min. Till min förvåning  så är dörren varken stängd eller låst utan helt öppen. Min teori är att grannen min helt enkelt gav igen. Det kan ju absolut inte vara så att jag var så totalt vimsig!?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är åldern!

2008-05-13 @ 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0