Feedback på Korren

Tänkte att det var dags och berätta lite om mitt nya liv som korridorsboende nu när har jag bott här i en vecka.

Vi bor 14 personer och delar på kök... ett såkallat dubbelkök, tv, vardagsrum och fem kylskåp. Jag har träffat 10 än så länge. Tre senast idag faktiskt. Jag bor i en väldigt lugn korridor... där alla håller sig på sina rum eller i skolan. Både roligt och mindre roligt. Fast iofs är jag inte så social jag heller. Dom som bor här läser till psykologer, tandläkare, läkare och civilingenjörer. Så det är kanske inte så konstigt att dom spenderar sina timmar på rummet eller i skolan. Men alla verkar super trevliga, i alla fall av det jag sett. Det bor även en liten kanin här... som skuttar rundor i korridoren. Jag funderar skarpt på att ta hit min lilla katt, herr kanin kanske inte blir speciellt glad.... men dom får helt enkelt bli polare.

That's for today my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0