Dagens nöje


  • Vaknade av att klockan ringde 9. Snoozade en timma. Anna panna ringde vid elva och då fick jag snällt stiga upp.
  • Begav mig till biblioteket där jag satt i typ tre timmar och skrev som en dåre. Och än är inte uppgiften färdig. Den här kursen är plugg, verkligen plugg. Men som tur är så är den faktiskt riktigt intressant.
  • Kom hem och åt lite kakor.
  • Träffade en tjej som jag typ inte sett på fyra år... och då kommer hon cyklandes precis utanför mitt nya hem. Konstigt men väldigt trevligt.
  • Gick bort till Rött med Anna panna, Änders och Sirpa. Väntade snällt på maten i sisådär 90 minuter! Då hade vi alla tappat aptiten och petade mest i den. Dessutom smakade det inte speciellt gott.
  • Gick sedan hem till Anna panna och Änders där vi övade våra stämmor med spelet "Så det kan låta". Anna panna vann.
  • Magen mådde mindre bra efter middagen så toaletten var det första jag besökte när jag kom hem.
  • Nu, just nu ska jag skriva ihop lite till min uppgift sen ska jag sova sött.
En effektiv och trevlig dag med andra ord.







 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha. Toaletten och jag var väldigt bra vänner sen med.

2008-05-10 @ 15:48:06
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0