80-talet

Tack för all krya på dig-pepp! Jag mår bättre idag, fortfrande lite mör i halsen men betydligt bättre!

Igår gick jag inte och la mig när jag egentligen skulle utan istället fastnade jag framför Youtube. Förra sommaren rotade jag rundor i mina gamla cd.skivor och hittade Kim Wilde. Jag har aldrig lyssnat på den skivan utan det var min mamma som köpte den till mig för att hon själv ville ha den... men så dammade jag av den och satte den i cd-spelaren och direkt så började jag faktiskt digga flera låtar. Två av dom var just dom här. Och älskar ni inte bara
hennes moves :P
 




Kommentarer
Postat av: Annamellita

sv. tack så mycket! :) haha :) vad smickrad jag känner mig.

2008-05-18 @ 17:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0