I Lund

16 timmar och sisådär 14 timmar försent så får ni nu veta att jag är i Lund. Det var ingen rolig tågresa, halva tiden gick bra men sen ville man bara komma fram. Kom till Lund vid 6.30. Väl hemma vara allt precis som vanlig, katten gömde sig i tron av att hon nu skulle behöva åka bil till Malmö. Hon gör alltid så när hon är hos mamma. Så allt var precis som det skulle. Stupade och vaknade vid tolv, snabbt in i duschen på med kläder och smink sen bar det av till gamla klasskompisars examen. Därefter en runda på stan för att inhandla en present. På stan kom de första skavsåren för i år, blodet i princip sprutade. Mamma fick snabbt komma till undsättning, sen bar det av till en studentfest. Nu är jag hemma och kan ta det lite lugnt. Imorron blir det också en stressig dag, stranden sen åker jag till Ängelholm på Petes examensfest. It's going to be a party! Ni kommer nog inte höra av mig på ett par dagar, stress är vad som står som nummer ett på min lista nu.


Kram!

Här kommer lite bilder från min resa genom Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0