Hej

Det var ett par dagar sen sist... livet står ganska så stilla och jag har tappat lusten till att blogga. Kanske är det för att jag är hemma i Lund, kanske är det för att jag inte haft något vettigt att skriva, kanske är det för att jag helt enkelt vet att två av mina läsare numera är långt borta. Ta det som en komplimang Anna panna och Änders :P

Vad har då hänt?

Jag har varit på studentfest, druckit mig alldeles för mycket. Vinglas efter vinglas, till sist så blev jag alldeles berusad. Så torsdagen bestod i att sova och äta. Därefter fick jag pallra mig in till stan och träffa Zandra från klassen. En fika och en glass och prat om framtiden. Idag var jag på shoppingrunda och inhandlade en kjol och ett linne som jag ska ha imorgon. Ni får se bilder på söndag. Super fint!

Idag blir det jag och vinflaskan, ska titta lite film och vila upp mig. Imorgon blir det fotboll och twisterdrinkar.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0