Fotboll och fest

Helgen bestod i att kolla fotboll. Tråkigt nog vann ju inte Sverige :( Men vi fortsatte festa ändå! Ölspelet som bjöd på slaktaren, armhävningar och armbrytning. Efter det kom det lite fler som var partysugna. Och kvällens förfest slutade i dans till Sandstorm. Vi fortsatte sedan till Stortorget där det bjöds på mer dans. En helt okej kväll, men jag saknar Malmö.

Idag har jag tagit mig i kragen och ringt upp en hudläkare, nu ska finnarna bort. Jag har först med diverse metoder men det verkar som jag blivit immun. Men men nu har jag en tid augusti! Fick även ett samtal idag angående sommarjobbet. De var inte riktigt säkra på när jag skulle komma, jag har varit inställd på torsdag hela tiden men A-L tyckte det var betydligt bättre om jag redan kom imorgon. Men nej imorgon har jag bokat upp mig så jag börjar på onsdag. Detta betyder att jag bara är ledig två dagar till. Lite surt men jag får tänka på att jag faktiskt behöver den där extra dagen i plånboken. Så det är bara att njuta av den sista ledigheten för den här sommaren!

Här får ni lite bilder från helgens festligheter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0