2 baroner senare...

Forfarande har det inte hänt så mycket... inget plugg idag heller. Istället har jag telefonerat, msn:at, telefonerat, ätit tunasallad och sist men inte minst ätit två Baron-choklader... Anna detta är helt och hållet ditt fel, Baron my (new) ass.

I morse fick jag ett sms av en kollega som skrev; U left but forgot to say goodbye, hockeygirl. Himlans sött tycker jag, för det första att han ser mig som en hockeytjej?! Jag är ju verkligen ingen sportfantast men hockey har jag lärt mig. Det andra är att han blev lite lissen när han trodde jag hade åkt... vilket är väldigt postivt eftersom jag kommer tillbaka. Och då då ska fanemej bli hockeytjej av mig for real!

En annan sak som jag även fått mig ett gott skratt åt är Ylvas kommentar; FÖRINTA ALKOHOLEN!
YLVA! Om jag hade makten så skulle jag göra det, jag skulle inte ens tveka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0