Umeå

Började på detta redan i måndags men har varit så otroligt trött varenda gång jag tänkt skriva så det har fått bli en liten försening!

Jaha då var det dags för en uppdatering 120 mil norr om Lund! Kom til Umeå igår vid lunch, blev upphämtad i en bil av min mammas kusin och sedan var jag framme vid mitt nya hem där min tredje kusin även befann sig! Lämnade av bagaget för att sedan ge mig ut i denna mycket främmande stad. Åkte runt vilket i princip inte gav mig något utan jag kände mig desto mer förvirrad. Kom tillbaka hem, åt lite mat, installerade mig i mitt lilla rum sedan gick ja å la mig! Vaknade i morse och då insåg jag att nu är jag i Umeå. Som sagt bättre sent än aldrig.

Jag har gjort ganska mycket här på de fyra dagar jag varit här, jag har lyckats åka vilse med bussen, stött på killen som tröstade mig i snödrivan och varit på arbetsintervju. Igår hälsade jag på Anna och Anders + hunden och katten och ja idag ska jag dricka vin med Helena och hennes vänner Jag har det bra här fastän jag fortfarande känner mig ganska vilsen...men va fan har jag bott i Malmö så ska jag väl kunna bo i Umeå! Nu bär det av till Systembolaget!

Megakramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0