tankar

Den senaste tiden har jag haft sömnsvårigheter. Jag kan känna mig mega trött men när jag lägger mig i sängen för att somna så går det inte! Vad gör man? Jag läser å läser, ja jag har tom använt mig av ljudböcker men ack nej jag kan fortfarande inte somna. Sen finns det ett annat problem, jag kommer inte upp på morgonen, när min telefon ringer så ignorerar jag den, sätter kudden över örat och somnar om. Ja, Petra har fått ring mig flera flera gånger och då har hon ändå en ringsignal som är ganska så högljudd. Förmodligen tänker jag alldeles för mycket just nu, min hjärna är på språng konstant. Om någon har tips på vad som får en att somna så dela med er!  Nu måste jag packa ihop mina lilla lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0