nytt år å nya krafter

Satt och tittade i genom min gamla inlägg (som jag nu tagit bort) och kom fram till att jag söker sympati, i de flesta inläggen handlar det om min ilska gentemot Joel, fast numera känner jag ingen ilska mot honom. Han gav mig det svar jag väntat så länge på. Och jag kunde inte sagt det bättre, hur kunde jag ens tro att det någonsin skulle bli vi två? Ja ibland kan det bli så fel. Inte bara avståndet utan bara tanken på att jag skulle vara tillsammans med någon som inte respekterar mig, eller att jag skulle vara tillsammans med någon som är en patologisk lögnare, nej aldrig då är jag hellre ensam. Visst är jag svag och osäker på mig själv ibland  men någonstans så vet jag vad jag förtjänar. Men nu är det slut på att tycka synd om sig själv å istället ta sig i kragen och lägga ner energi på sådant som får en att må bra. Och när gör man det bäst? Jo precis; när man inlett ett nytt år, 2008 med andra ord. Nä nu ska det bli andra bullar bakta, om exakt två veckor befinner jag mig i Umeå, Outforskade marker för min del. Känns väldigt bra! Och på tal om en annan kulig grej... det är faktiskt "bara" tolv månader kvar till jag å Anna åker :)

Imorgon lämnas uppsatsen in om ni vill läsa den så kommer den att läggas ut på xerxes! I let u know! Inte för att det är en bra uppsats men som vår handledare sa så; GÖR EN UPPSATS, GÖR INGEN BRA UPPSATS BARA GÖR EN UPPSATS! Och det har vi gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0