Update update

Jaha så dålig har jag alltså blivit på att skriva i min blogg....men nu är det så att min kära vän Anna som är en riktigt bloggare fått mig inspirerad! Så nu ska jag bli grym på det här!

Jag och tredjekusinen Anna var ute en sväng. Först var vi hemma hos andra tredje kusinen Jímmy och även några av hans vänner. Gick sedan till O'learys och plockade upp en kille vid namn Jonas. Jonas blev störtkär i Anna och hänkade då på oss till Rex. Skojsigt skojsigt. Jag å Anna insåg att vi har precis samma smak när det gäller grabbs och blev båda förälskade i den fina bartendern. Dit kommer vi garanterat gå fler gånger! Jimmy däremot tappade vi på vägen, han hittade något annat spännande, ja något mer än sina släktingar Jonazon!



Jaha vad har hänt sen då? Jo ganska så mycket! Jag har fått ett jobb på Stora Hotellet här i Umeå! Börjar nästa vecka med lite upplärning! Känns himla bra alltså!

Förra veckan skedde ett mirakel; Lina har börjat träna! Jag har aldrig varit en träningsmänniska men det verkar faktiskt ändra sig. Jag har nästan lite abstinens när jag inte tränar så nu för första gången i mitt liv ska jag bli fit! Dock måste jag berätta att jag var på DanceAerobic, Haha, detta var det mest komiska jag sett i mitt liv... ja alltså mig själv! Där står jag på golvet med en 60 andra och jag lovar varenda kotte utom jag kunde stegen. Jag lovar det var Fame, upp med benen i vädret och hoppa och göra piruetter. Det träningspasset kommer jag inte sätta min fot på igen! I alla fall inte på ett bra tag, ska nog ta å lära mig grunderna i aerobicen först sen så.....

I lördags var jag ute med Anna och Anders, mycket trevligt! Vi var på ett ställe som hette News! Sen sov jag hemma hos dom och överlevde sängen, Jo så här är det, Anna berättade att den tydligen rasat ihop en gång... men som sagt jag klarade mig fin fint!

Nu ska jag snart iväg till spanska-lektionen och imorgon beger jag ännu mer norrut nämligen KIRUNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0