Shiiit pommes frites

Mitt vanliga uttryck när något gått lite fel. Igår var jag på spanskan å vad gör jag...jo jag slänger ur världens kommentar om att längst bak i klassrummet kan man göra mycket utan någon ser...till helt fel person. Galen skånebrud på upptåg, det här bådar inte gott! Jag menade det faktiskt inte så men det kom liksom ut helt fel...

Jaja idag var jag på distanskursen å jag känner mig som en utomjording... alla arbetar med funktionshindrade å jag? Ja, vad gör jag? Jag har läst LSS-lagen men kommer inte ihåg ett skvatt... detta blir den största 7.5 poängs kursen jag läst i mitt liv. Det ska i alla fall bli intressant och jag kommer med all säkerhet lära mig mycket!

Jag har också varit duktig å tränat idag OCH det bästa av allt är att jag varit helt å hållet rökfri i två veckor nu, inte ett bloss å då har jag ändå varit ute i svängarna! Jag måste säga att jag känner mig otroligt duktig!

Nä nu är det plugg som gäller! Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; tack så mkt! städning gick asbra, hah! :)

2008-02-13 @ 00:12:34
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0