Kiruna

Ja, då sitter man alltså på tåget till Kiruna! Ska hälsa på min mormor och morfar och träffa mina vänner! Ska bli skönt som bara den... dessutom är jag lite sjuk så då passar det sig ännu bättre å komma upp å bli lite ompysslad för vem gör inte det bäst om min lilla mormor.

Igår hade jag spanska, det var en givande lektion där vi fick gå runt å prata med varandra, hälsningsfraser m.m. men det roligaste av allt var att en grabb satte sig brevid mg på lektionen, det visade sig sen att han också har planer på att åka till Sydamerika. Han var mycket trevlig Så trevlig att han bjöd mig på en fest som jag fick tacka nej till eftersom jag nu är på väg mot Kiruna och planerar att stanna där över helgen... då festen ska vara. Tråkigt tråkigt får hoppas det kommer fler tillfällen.  Nä nu dör snart sändingen här! Adjö!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej snäckan :) Kul att du kommit igång med att skriva här igen. Det låter ju som du har det riktigt bra där uppe i Sverige *ler* härligt. Ser fram emot att få läsa mer om dina ävetyr och upptåg. Jag tänker på dig ska du veta :) Krya på dig.

Puss o kram

2008-02-06 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0