Förlåt...

...för mina stavfel, jag ska ta en kurs i svenska med...

Har precis kommit hem från Sirpa, vi har tittat på Let's dance och ätit för mycket godis. Lina mår ganska dåligt nu. Vi har planerat lite, det var nämligen så att Sirpa vill åka skidor och frågade MIG om jag åkte. Jag svarade snällt att jag aldrig stått på ett par skidor, dock ljög jag... jag har ju åkt långskidor... fast det var inte riktigt det Sirpa var ute efter. I alla fall så har vi nu bestämt oss för en liten skidresa. Lina ska alltså slå sig själv sönder och samman fysiskt och... psykiskt. Ja alltså Lina ska ställa sig i en skidbacke för första gången i sitt liv. Hur det kommer å gå vet ingen men jag vet i alla fall att det ska bli himlans kul å se. Så nu ska jag sova och försöka köra lite mental träning inför den framtida skidresan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0