Slipningen avklarad

Det gick bra med slipning. Väldigt bra. Det gjorde inte ont. Inte om man jämför med dom andra grejerna hudterapeuten gjorde på mig (portömning!). Slipningen kändes ungefär som om man dammsugade ansiktet. Eller som om någon borstade huden. Fast nu gör det lite ont, eller det svider i ansiktet. Ska bli spännande å se imorgon när det värsta lagt sig och när jag inte har ett lager puder på mig. Enligt hudterapeuten så är det helt okej att pudra i.d's mineralpuder eftersom detta är bra för huden, det innehåller nämligen Zink, som har en läkande effekt och dessutom täpper det inte igen porerna :) Så nu har jag lärt mig det. Tur att jag har ett i.d puder då.

Funderar faktiskt på att gå på en till behandling innan jag åker till Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0