Inte långt och inte roligt.

Usch mina tankar snurrar just nu kring min flytt. Jag vill inte hem till Skåne. Jag vill verkligen inte hem till Skåne. Kan inte tiden bara gå bakåt sisådär ett år. Förväntansfull och nyfiken på staden jag besökt en gång när jag var fem år. Malmö är ju inte direkt roligt. Nej det tycker jag verkligen inte. Eller jo det är klart att Malmö är bra. Men är det lika bra som Norrland?

Jag trivs verkligen här. Men är det kanske som man säger.

Bättre att gå hem medan man har kul.

Kommentarer
Postat av: grannen

Vi vill ju att du ska stanna här!!! Men det är inte alltid det blir som man vill!

2008-12-03 @ 17:10:25
URL: http://livetsomevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0