Finito

Du har alldeles rätt Evelina, det var dålig uppdatering här. Så det är väl bäst om jag skriver en rad eller två, De senaste dagarna har bestått i plugg, hade en terminsuppgift att lämna in och ett seminarium att förbereda mig för, men nu är det över. Det gick bra, hoppas jag. Det kändes bra i alla fall.

Idag sitter jag här med träningsvärk, men är grymt sugen på Bodybalance idag. Så det blir nog det. Har kommit in i ett bra flyt så då gäller det att hålla på det så länge det går. Se där, det blev mer än två rader :)

Här får ni en fin låt att lyssna på som säger väldigt mycket;


Kommentarer
Postat av: Anna

Lyssna på JULLÅTAR istället!

2008-12-10 @ 17:48:27
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0