Usch

Jag får alltid en massa konstiga sjukdomar. Är det inte det ena så är det det andra. Grymt frustrerande.
Under kvällen har jag suttit och försökt hitta info om min tappade talförmåga. Allt talar för att jag borde gå till doktorn och se så mina stämband inte blivit skadade... och kanske behöver jag få pencillin. Alltid är det något. Tröttsamt.
Läste också att jag måste vila mina stämband i en vecka, dricka massvis med te och vila hela mig.
Vila? Vem har tid för det?
Jag vilade hela förra veckan. Dessutom har jag massvis att göra med tanke på att jag läser 250%.
Why me?
Är det någon som vill ta hand om stackars mig?

Varför händer detta nu? Jag som varit så ledig som bara kan halva januari och hela februari. Nä då händer det nu nu nu ahaaaaaaaaaaaaaaa.

Jaja på tal om något annat så visade sig att bartendern på Invito kände en dj i Lund. En dj som även jag "känner" Sverige är ett litet land.

Fick nyss samtal av Johanna. Detta är komiskt. Jag kan ju inte prata hahaha
Jag har en kris.

Hjälp mig! Hämta hem mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0