Uppe med tuppen

De senaste dagarna har jag vaknat sisådär 5.30. Anledning har varit min hals. Så idag när jag skulle jobba så hade jag egentligen inte behövt ställa klockan. Jag vaknade nämligen 5.30. Och efter en kvart började alarmet tjuta. Dom andra dagarna har jag dock lyckats att somna om men idag fick jag snällt stiga upp. Ingela som jag bor hos satt redan uppe och åt frukost. Snäll som hon är så gav hon mig skjuts till jobbet. Nu är jag här och börjar bli smått hungrig. Men än är det inte dags att äta frukost utan jag får vänta tills våra hotellgäster är mätta och belåtna. Ska gör lite reklam för våra goda hotellfrukost. Den är fantastisk och smakar så gott. Om ni har vägarna förbi så kika in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0