Shopping

Kom precis hem efter en ganska så lång runda på stan! Det var ju meningen att jag skulle följa med kusin A för hennes shopping och för att jag skulle kunna hitta något till studentlyan. Det blev inte riktigt så. Istället köpte jag två skjort-klänningar, en randig och en svart och lite underkläder. Ni får inte se dom på för jag har även krängt en stor hamburgare på Max. Dessutom är jag jävulskt svullen så här innan "lingonveckan". Så inga helkroppsbilder här inte! Men fina var mina klänningar... men jag måste avvakta lite innan jag bestämmer mig helt och hållet, det är nämligen så att jag impulsköper lite väl ofta. 

Jag har också varit hos frissan och beställt en tid för klippning av min lugg... har problem och se förstår ni. Så på onsdag så blir den fin igen och jag ser världen med nya ögon.

image80

Kommentarer
Postat av: Josiee

fiiiiiiiiiiining lugg!

2008-04-21 @ 20:33:12
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: jessica

lång lugg är flott ju, hi hi.

2008-04-22 @ 00:21:12
URL: http://vintagedarlingblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0