Min arbetsplats är livsfarlig

Jag jobbar i en reception på ett hotell. Vi bjuder våra gäster på godis. Vi i receptionen får själva välja vilket godis som ska beställas hem. Vi ska undvika choklad eftersom det kan bli kladdigt. Det är nog ganska bra, I alla fall för mig eftersom jag är chokladoman. I alla fall så blir gästerna glada över den fina skålen med godis. Men dom försöker alltid att försiktigt sticka ner handen, snabbt och så osynligt som möjligt. Om dom blir påkomna så ursäkter dom sig fint med att säga; Jag ska BARA ta EN liten godisbit.  Efter en stund syns samma hand i godisskålen, snabbt och så osynligt som möjligt. återigen påkommen; hehe jag ska bara ta en liten till hehe.

Jag är likadan. Men däremot springer jag och plockar i alla dom olika lådorna som vi har. Min arbetsplats är livsfarlig. Det är den jag ska vända mig till när läkaren berättar att jag har alledeles för höga kolestrolvärden. Det är min arbetsplats jag ska vända mig till när jag ska lägga skulden på någon och begära ett skadestånd.

371479-101 371479-102
 
371479-100 371479-99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0