Lycka, olycka och lycka

Min bror har just tagit sitt körkort! Så jävla bra är han, grymt jobbat brorsan! Detta är mega mega mega bra och jag är super duper glad för hans skull men med lycka kommer alltid olycka... jag börjar känna mig gammal. Jag tror jag har lite ångest för att jag snart fyller år. Men det värsta är att min lille lillebror har blivit vuxen. För det första kan jag inte slå ner honom längre... han är alldeles för stor för det. För det andra så betyder detta med andra ord att jag inte kunna låna mammas bil i sommar. Ja jag vågar inte direkt slåss om vem som ska låna bilen. Vi får helt enkelt kompromissa... han får ha bilen om han kör mig dit jag vill. Detta är ganska bra eftersom jag inte behöver lägga ut en massa pengar på taxi. Så med olycka kommer alltid lycka.


371479-62


Förstår ni nu varför jag inte vill ge mig in i en fight...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0