Lite väl mycket godis och vårtrötthet

Idag har jag krängt massor, två dubbelnougat, en Japp och så en halv kladdkaka... och jag kan äta mer. Anna panna frågade mig om jag var deprimerad... och jo jag är nog lite deprimerad. Så nu är det meningen att ni ska tycka synd om mig. Skämt och sido jag är nog inte deprimerad med lite nedstämd. Som jag tidigare nämnde så brukar jag få vårtrötthet... och med det så blir jag även lite deppig. Jag tror det har och göra med att jag fyller år under våren. Saker och ting blir så påtagligt, livet blir så påtagligt. Allt som händer under året, mitt år börjar när jag fyller år och slutar när jag fyller år. Jag går helt enkelt inte efter månadernas ordning Så nu är jag helt enkelt lite deppig/nedstämd. På måndag mår jag nog bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0