Lazy one

Det är jag just idag. Sitter på jobbet och ugglar. Väldigt lugnt idag. För lugnt idag. Men jag fick lite sällskap av en kollega som hade vägarna förbi. Han gick och köpte ett stort Orginalmål åt mig som jag snällt krängde i mig. Kunde inte bli bättre än så.

Jag är extremt trött idag, extremt bakis och extremt gnällig. Det blev en flaska vin för mycket igår. Tårar strömmade och jag ville hem till Skåne, till mina flickor. Vem träffar jag inte då? Jo den hederliga snödrive-killen som än en gång fick se mina tårar.

Har tänkt ganska mycket på Celona den senaste tiden. Jag tänker på henne ofta men den senaste veckan har jag tänkt väldigt mycket. Det är nog det jag gör, tänker och tänker. Medvetenhet, det är mitt problem. Och igår brast det med hjälp av en flaska vin. Men som min kära vän M sa så behöver man bara få ut det. Det konstiga är att jag hade extremt trevligt igår och var glad men så från ingenstans kom det. Det är väl det som kallas sorgearbete?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0