Jippiii

Jag har fått tillbaka min röst igen. När jag vaknade i morse körde jag; Testing testing! Och jodå jag kunde prata. Min röst nu enbart sexigt hes. En tjej i min klass bjöd in mig till hennes studentboende, ja alltså hon tyckte jag kunde flytta i ett av rummen i hennes korridor. Hon och hennes korridorskamrater håller nämligen på att starta ett band och jag erbjöd då mig att sjunga. Ja nu när rösten är bra igen :)

Idag har jag varit skolan hela dagen... nästan hela dagen. Kom dit vid tolv och åt en "lunch" med Anna. Sen satte jag mig på biblioteket och läste lite. Sen hade vi en föreläsning. Vår lärare eller ja professor ser precis ut på det sättet en professor bör göra. Hängslen, uppvikta byxor som slutar vid ankeln...  en lååång mustasch... ja ni kan nog se honom framför er. Nä nu ska jag hitta på något vettigt! Ha d!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0