Jag kan se!

Idag har jag varit och klippt min lilla lugg... så nu är den inte ögonen och irriterar nå mer. I och med att jag nu kan se fick jag också se Anja Pärson. Idag var jag och Linnea på IKSU och ska bege oss till en maskin som någon redan använder. Så vi står snällt och väntar på att personen ska bli färdig. Linnea står och tittar på person som lyfter tuuuunga vikter och säger; Hon måste vara skidåkare, kolla benen! Tjejen blir färdig och Linnea frågar om vi får använda maskinen; Jodå, jag har ett set kvar men ni kan gå emellan. Och det gör vi. Efter ett tag kommer tjejen tillbaka och gör sitt sista set. Sen frågar hon om vi ska ha kvar vikterna. Linnea svarar snällt att Nej, vi kan nog inte ta sådana vikter än. Tjejen svarar; Nej det är nog bästa att ta det lugnt i början. Då faller polletten ner för oss båda. Det där var Anja Pärson. Så nu hör ni, träningstips från en av Sveriges största idrottsstjärnor. Ta det lugnt i början.


 

image81
Jag i träningskläder och ny lugg

Kommentarer
Postat av: Anna

Du var mig en sexig brutta! / Torgny

2008-04-24 @ 16:34:37
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0