Fredag

Idag är det fredag, det är alltid trevligt med fredagar. När jag är färdig med det här inlägget ska jag plugga, Målet är att hitta en vetenskaplig artikel om avvikelser, borde ju inte vara några problem eftersom jag och Petra skrev en hel uppsats om missbrukande kvinnor. Därefter blir det att hoppa in och jobba några timmar på Hotellet. Sen ska jag färga mitt hår och kusin Jimmys hår. Färgade hans hår för några veckor sen och nu har det blivit grått... så jag tror det är dags för lite färg igen.

Igår var Sirpa från Kiruna här och hälsade på, vi möttes upp på stan och gick sen och krängde på Max. Eller ja det var nog jag som krängde, Sirpa åt en sallad och ni som känner mig vet att jag aldrig skulle äta en sallad på Max. Efter det gick vi hem och tittade på televisionen. En trevlig dag med andra ord.


En annan sak som hände igår var att mitt Visa-kort slutade fungera, frustrerande eftersom jag aldrig har kontanter på mig. Så igår stod jag där utan några som helst pengar, faaaaaaaaaasiken. Men det har varit ngt skumt med mitt kort den senaste veckan. En konstighet har varit att det drogs 104kr från Taxi Östergötland? Om jag minns rätt så befinner jag mig i Västerbotten... men jag kanske har varit ner till Östergötland en sväng, vem vet? Ska nog kolla upp det...

Imorgon blir det utgång med Anna panna och hennes klasskompisar. Ser framemot en trevlig kväll.

Vad har mer hänt? Ingenting därför blir det här ett ganska alldagligt inlägg... take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0