Bubblan

Om mindre än två månader kommer jag hem till Skåne. Här uppe lever jag i min lilla bubbla... snart ska jag hem till real life Skåne... och det är faktiskt lite skrämmande. Naturligtvis så ser jag framemot att träffa er alla men jag vet att det kommer bli lite tungt med andra saker runtomkring... ibland ångrar jag att jag tackade ja till jobbet. Hade velat leva i den här bubblan lite till.

Men jag ser framemot en riktigt rolig sommar med varmt väder... jag sittandes på Debaser med en cigarett i munnen.... nä vänta nu jag har slutat röka ju... en prilla i munnen. Smuttande på en Mojito. Åhhh nu längtar jag! Bole du vet vad vi har in mind nu!

Kommentarer
Postat av: Bole

yeeees nu fan!
& så ska vi planera mkt oxå!!!!

2008-04-18 @ 09:59:28
URL: http://soledaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0