I natt jag drömde....

Oh, jag vaknade i morse efter världens härligaste dröm! Jag och Anna var i Chile, vi vandrade uppför bergen och allting var så underbart vackert. Men så vaknade jag och insåg att det är ett år tills dess, back to life, back to reality! Över till intervjuerna... Petra och jag skulle igår ha haft vår första intervju... vi skulle vara ambitiösa! Men nää då funkar inte inspelningsbandet... alltid är det något! Men men jag är inte orolig efter uppförsbacken kommer alltid en nedförsbacke!


Nu sitter jag här i min ensamhet på jobbet, inte en kotte så långt ögat kan nå. Passar på att kolla lite jobb inför min flytt till Umeå. Det verkar finnas lite inom hotellbranschen, gött! Det gillar jag fast jag måste ju först veta om jag kommer in på skolan eller inte, fast det tror jag att jag gör!




/Lina - med en värmefläkt i huvudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0